Spring naar inhoud

Schrijven i.p.v. Typen

10 mei 2011

Ha lezer,

sorry dat ik gisteren geen update heb gedaan, maar het was toch nog even lastig voor mij om tijd te vinden voor dit. Dat alles mede door de dood van Wouter Weylandt natuurlijk, maar daarbuiten had ik ook minder tijd dan verwacht.
Vandaag heb ik een belangrijke beslissing gemaakt, zoals je waarschijnlijk al kon opmaken uit de titel. Ik heb besloten om mijn verhaal toch te schrijven i.p.v. te typen. Het typen biedt voor mij veel te veel afleidingen. Niet alleen websites, maar ook andere verhaaltjes die ik ooit nog eens geschreven heb. Ook zal ik mijn moeder blij maken als ze erachter komt dat mijn computergebruik drastisch daalt, aangezien ik vaak de pc aan zet met de intentie een stuk te schrijven. Meestal kom ik daar niet eens aan toe voor ik weer iets anders heb gepland.

Dat was eigenlijk alles, ik ga daar maar eens een begin mee maken. De eerste +- 3500 woorden die ik al had overschrijven. Dat wordt even doorzetten, maar daarna is het veel fijner allemaal.

Groet, Thomas

R.I.P.

No comments yet

Plaats een reactie